July 04, 2013

new cushion























soon for sale at MR KITLY

6 comments:

  1. Beautiful photos Renilde! Lovely cushion too :) Kx

    ReplyDelete
  2. beautiful!

    ReplyDelete
  3. I love your fluffy cushions. And pot holders. And mobiles. I can't wait to get to Mr Kitly in Melbourne in August to get me some.

    ReplyDelete
  4. thank you all!
    to Barbara: I hope you will find one you like :)

    ReplyDelete
  5. wat een prachtige post weer
    zo sereen

    de zon schijnt
    het beloofd een fijne dag

    Patrice A.

    ReplyDelete
  6. Ik vind je werk echt zò prachtig!
    Iets van een 2 jaar geleden kwam ik op één of andere tumblr een foto van 1 van je kussentjes in een interieur tegen, zonder referentie. Die vond ik toen zò mooi dat ik er ook 1 moest! Dus toen heb ik er heel snullig zelf eentje gehaakt, want ik wist niet waar ik het anders moest halen. Sorry daarvoor! Ik beloof bij deze plechtig dat ik 'm ooit vervang door een echte van jouw hand! Hopelijk neem je't mij niet kwalijk!
    (en nu heb ik het déjà-vu idee dat ik dat al eens heb gezegd?)

    ReplyDelete